Pojišťovny mají vyřešeny interní upomínací procesy, jejich klientská centra jsou školena k tomu, jak klienty udržet, stále však nelze hovořit o definitivním vyladění řízení neplacených pojistek.

PODPISEM SMLOUVY TO NEKONČÍ

Finanční poradce je velmi často klíčová osoba pro získání nového klienta. Dokonalá znalost produktů a vhodná motivace poradce mohou pojišťovně přinášet spousty nových pojistek. V ideálním případě se pojišťovně utěšeně rozrůstá kmen, klienti podepisují dobré smlouvy, poradci inkasují provize...

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se