Plzeňský Prazdroj uvádí na trh kampaní Velkopopovický Kozel v 1,5litrové PET lahvi. Kampaň, kterou Prazdroj spustil v TV, poběží do konce léta. Primárně má oslovit lidi, kteří zatím v nabídce piv balených v PET lahvi nenašli ověřenou značku ze středu cenového pole. Na začátku dubna začaly také Pivovary Staropramen do jednolitrových PET lahví točit své nejprodávanější pivo Staropramen Světlý. Novinku budou pivovary podporovat ale pouze v místě prodeje, a to formou speciálních stojanů na prodejní ploše. Zlatopramenu (Heineken) a Braníku (Pivovary Staropramen) v PET lahvi tak roste silná konkurence.
mam
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist