Bacardi Limited, největší soukromý výrobce lihovin na světě, představil tenistu Rafaela Nadala jako svého nového ambasadora globální sociální odpovědnosti. Jednička ATP World Tour povede program za zodpovědné pití "Šampioni pijí zodpovědně". Rafael Nadal a Bacardi Limited budou svým konzumentům sdělovat poselství pomocí mnohostranné komunikační kampaně. Bude obsahovat inzerci, PR, iniciativy ze strany zkušených konzumentů a sociálně mediální platformy. "Jsme nadšení, že můžeme Rafa přivítat v rodině Bacardi jako našeho nového globálního ambasadora sociální zodpovědnosti. Rafael Nadal je světový šampion na samotném vrcholu, jeho hra, životní styl a nasazení odráží hodnoty naší společnosti a této kampaně," říká Séamus McBride, prezident a CEO Bacardi Limited.
MaM
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist