Reklamní spot s názvem The Entrance (Vstup) je výkladní skříní nové globální kampaně značky Heineken. Poprvé se v premiéře představil na letošním ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF 2011, který se konal v Národní galerii v Praze. Nový spot, který se za účasti více než stovky herců a pod taktovkou režiséra Fredrika Bonda, natáčel v paláci poblíž Barcelony, s největší pravděpodobností už brzy uvidí návštěvníci českých kin. Ke zhlédnutí je i on-line. Spot lze zhlédnout na www.piaf.cz., kde návštěvníci hlasují o nejlepší pivní reklamu. Do speciální kategorie Best Beer Ad se letos přihlásilo deset soutěžících z celého světa. Heine-ken zde představuje hned dvě reklamy, vedle The Entrance také spot Krátké setkání.
MaM
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist