Spar ČOS mění komunikační strategii. Obchodník se tak chce odlišit od komunikace konkurenčních řetězců, jež je z velké části zaměřená na nabídku akčních cen. Novou strategii podpoří kampaň, která v rozhlase, tisku, on-line i outdooru poběží do konce června. V rámci kampaně, kterou kreativně zpracovala JWT, řetězec představí také nový slogan Příznivé ceny z nás dělají místo pro vaše nákupy s podtitulem Kvalitně pro rodinu. Cílem komunikace je přesvědčit zákazníky, že hypermarkety Interspar jsou ideálním místem pro velké rodinné nákupy. V březnu upustil od primární komunikace ceny také Penny Market. Pozměněnou kreativou se snažil přilákat nové zákazníky a posílit image značky.
MaM
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist