Spar ČOS mění komunikační strategii. Obchodník se tak chce odlišit od komunikace konkurenčních řetězců, jež je z velké části zaměřená na nabídku akčních cen. Novou strategii podpoří kampaň, která v rozhlase, tisku, on-line i outdooru poběží do konce června. V rámci kampaně, kterou kreativně zpracovala JWT, řetězec představí také nový slogan Příznivé ceny z nás dělají místo pro vaše nákupy s podtitulem Kvalitně pro rodinu. Cílem komunikace je přesvědčit zákazníky, že hypermarkety Interspar jsou ideálním místem pro velké rodinné nákupy. V březnu upustil od primární komunikace ceny také Penny Market. Pozměněnou kreativou se snažil přilákat nové zákazníky a posílit image značky.

MaM

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist