Německá kosmetická společnost Cosnova posiluje své aktivity na českém trhu. Rozšíří tak konkurenční boj v kategorii dekorativní kosmetiky.
Cosnova už na český trh dováží značku Essence. Nyní navíc uvádí novou značku dekorativní kosmetiky Catrice a posílí také marketing. Německá centrála firmy potvrdila, že na českém trhu ji bude za tímto účelem zastupovat distribuční firma MarkDistri. Cosnova se v komunikaci soustředí většinou na in-store podporu a na internet. Její cílovou skupinou jsou dívky od 15 do 24 let. Zaujmout je chce designem a nízkou cenou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.