Hlavními aktéry podzimní kampaně byly postavičky symbolizující mládí a stáří a typické zdravotní problémy obou těchto skupin. A to problémy, které dokáží pěkně znepříjemnit život! Patří takové věci do reklamy? Je to už za hranou, nebo Komerční banka pochopila, že na "náctileté" studenty se musí úplně jinak?

"Komunikaci jsme se snažili zacílit čistě na studenty, kteří si pořizují svůj první bankovní účet. A to jsou dnes převážně studenti středních škol a prvních ročníků škol vysokých. Pro ně jsme hledali formu sdělení, kterou znají, která je jim blízká z jejich ,života na internetu'," říká Radko Belada, vedoucí marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se