Grilovací produkty jsou tahounem poptávky v letním období již několik let. "V souladu s oživením ekonomiky a lepší ekonomickou situací zákazníků lze proto odhadovat pokračující růst grilovacího segmentu, stejně jako růst zájmu o další novinky v oblasti grilování, jako jsou nové receptury, zdravější a kvalitnější suroviny, zvýšený podíl ryb a podobně," dodává Kristina Bergerová, channel marketing leader, Divize Food Solutions, Unilever ČR. Podle Michala Feitla, výkonný ředitel, F.W. Tandoori, navíc stále pokračuje trend rozšiřování nabídky, především exotických a speciálních druhů koření a kořenicích směsí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se