Manažeři často tráví svůj pracovní čas na poradách, kde "řídí" a probírají věci, jako je účetní rozvaha, výsledovka, stav zásob, marketingový plán - a daleko méně času věnují vedení svých lidí. To ostatně prokázala i studie světově proslulého stratéga Garyho Hamela, podle níž jen 20 % lidí má ze své práce radost a uspokojení.

Existují však inspirativní lídři, kteří dokážou budovat a rozvíjet firmy, přinášející pozitivní hodnoty a smysl pro všechny zúčastněné strany - zaměstnance, zákazníky, investory, dodavatele i pro širokou veřejnost. Jejich společnosti se vyznačují tím, že si interně stanoví vize, mise, cíle a strategie, s nimiž se ztotožní a důsledně se jimi řídí, přičemž je s nadšením komunikují do všech úrovní firmy i vůči svým partnerům či akcionářům. Tak vytvářejí prostředí, které inspiruje zaměstnance k tomu, aby všechny své dovednosti využívali ve prospěch firmy.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se