V posledním roce dostal marketingový výzkum možnost se obrodit inovativními postupy neurovědy, které se konečně dostaly do finančně akceptovatelné roviny. Skutečně ruch kolem biometrických a neurovědeckých metod zkoumání lidských reakcí rozvířil poněkud stojaté vody marketingového výzkumu a na jedné straně přinesl nekriticky oslavná pojednání o definitivním rozřešení podvědomé mozkové reakce člověka, na druhé straně pak střízlivější a opatrnější nakládání s novými metodami výzkumu a se zjišťováním jejich platnosti a uplatnitelnosti v marketingové praxi.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se