V outdooru vyrostla za poslední dva roky celá řada LED obrazovek různých formátů, s různým rozlišením a různou svítivostí. Protože se jedná o velmi finančně náročné projekty, provozuje ale každý dodavatel jen několik málo (v jednotkách až desítkách) obrazovek rozmístěných po republice. Nápad provozovatelů propojit se a prodávat navzájem svoje obrazovky klientům prozatím ztroskotal.

Protože v tomto segmentu ani neexistuje norma pro plochu, jako je tomu např. u billboardů, bigboardů, CLV apod., hrozí reálné riziko nespokojenosti klienta s výslednou reklamní kampaní, ne všechny obrazovky totiž poskytují stejně kvalitní obraz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se