Vzdělaní, kvalifikování, motivovaní a loajální zaměstnanci s vysokými ambicemi představují pro každého zaměstnavatele tu nejlepší investici. Tato problematika se nevyhýbá ani veřejné správě. Moderní a vyspělá společnost se totiž vyznačuje mimo jiné i tím, že služby úřadů se v kvalitě a individuálním přístupu vyrovnají službám poskytovaným soukromým sektorem.

Spokojenost občanů, kteří jsou klienty úřadů, by měla být klíčovým ukazatelem v hodnocení práce veřejné správy. Zlepšit úroveň poskytovaných služeb a kvalifikaci svých zaměstnanců mohou úřady a instituce prostřednictvím různých odborných školení a vzdělávacích kurzů. "Vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě vnímám jako velmi důležité, neboť tato oblast poskytuje služby občanům a jejím prostřednictvím si občané vytváří své názory na fungování společnosti jako takové," říká Leona Vrbacká, projektová a vzdělávací manažerka městského úřadu Vyškov. Dodává, že "své uplatnění nalezne zejména v době, kdy veřejná správa přichází s elektronizací procesů s cílem přiblížit úřady občanovi a zkvalitnit a zefektivnit práci úředníků."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se