Recruitment Manager, mezinárodní název pracovního místa v oblasti řízení lidských zdrojů, vedoucí náboru pracovníků. K jeho úkolům patří příprava a realizace náboru a výběru pracovníků, tvorba a zavádění standardů (norem) pro výběr a přijímání pracovníků všech skupin (např. standardizace výběru a přijímacích pohovorů), spolupráce s vedoucími zaměstnanci při určování potřeb nových pracovníků, řízení projektů náboru zaměstnanců a dohled nad procesem jejich výběru, doporučování kandidátů k dalšímu jednání, udržování vnějších kontaktů s hlavními zdroji pracovníků (školami, personálními agenturami apod.), sledování dostupnosti pracovníků různých skupin na trhu práce, monitorování mzdových a platových úrovní na trhu práce, provádění personálního marketingu firmy apod.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se