V České republice je pojem "sport pro firmy" a hlavně teambuilding ve velké míře vnímán poněkud odlišně, než je tomu v zahraničí. I když už můžeme pozorovat určitý posun v poptávce od zábavy a adrenalinových zážitkových akcí k akcím, které již mají koncept a nějaký cíl. Stále však pojmy jako osobní a týmový rozvoj nepatří do slovníku zadavatelů ani pořádajících agentur, a jedním názvem "teambuilding" jsou nesprávně označovány zábavné a zážitkové akce (fun), akce teamspirit i akce teambuilding.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se