Místo toho, aby se co nejlépe připravili na nadcházející silnou sezonu, vídáme velmi často různé reklamní akce, jak do jejich fitness centra nalákat v létě co nejvíce klientů. Někdy doslova za každou cenu. Necenu. 50% sleva, každá druhá návštěva zdarma nebo 67% úspora díky slevomatu. To jsou v létě velmi časté aktivity fitness center. Položme si ale základní otázku: Co nám to přinese? Bude skutečně chodit dvakrát tolik lidí, nebo ti současní dvakrát tak častěji?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se