Tesco otevřelo po více než dvouměsíční rekonstrukci obchodní dům v Pardubicích, a to pod novou značkou Tesco City. Pardubičtí obyvatelé tak mají od 10. srpna možnost nakupovat v nových moderních interiérech, které jsou přizpůsobené co největšímu pohodlí zákazníka. Široký výběr módních značek, kosmetiky, elektra, domácích potřeb i zboží pro děti doplňuje sortiment potravin rozšířený o nabídku lokálních dodavatelů. „Koncept obchodního domu My je určen především pro velká města. Naproti tomu Tesco City je svou nabídkou zacílené přímo na zákazníky menších měst. Tato nová značka je zárukou pohodlného, moderního nákupu a širokého sortimentu nabízejícího výbornou kvalitu za nízké ceny, na které jsou zákazníci v našich obchodech zvyklí. Sortiment potravin je navíc rozšířený o produkty místních dodavatelů,“ říká Marcus Chipchase, ředitel obchodních domů Tesco.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení