Tesco otevřelo po více než dvouměsíční rekonstrukci obchodní dům v Pardubicích, a to pod novou značkou Tesco City. Pardubičtí obyvatelé tak mají od 10. srpna možnost nakupovat v nových moderních interiérech, které jsou přizpůsobené co největšímu pohodlí zákazníka. Široký výběr módních značek, kosmetiky, elektra, domácích potřeb i zboží pro děti doplňuje sortiment potravin rozšířený o nabídku lokálních dodavatelů. „Koncept obchodního domu My je určen především pro velká města. Naproti tomu Tesco City je svou nabídkou zacílené přímo na zákazníky menších měst. Tato nová značka je zárukou pohodlného, moderního nákupu a širokého sortimentu nabízejícího výbornou kvalitu za nízké ceny, na které jsou zákazníci v našich obchodech zvyklí. Sortiment potravin je navíc rozšířený o produkty místních dodavatelů,“ říká Marcus Chipchase, ředitel obchodních domů Tesco.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist