„Posílit povědomí o kvalitě hliníkových oken a dveří značky Schüco u privátních koncových zákazníků a nabídnout síť ověřených a spolehlivých prodejen je hlavním cílem našeho projektu Premium Partner,“ vysvětluje Petr Herynek, marketingový ředitel firmy Schüco International KG pro ČR. Premium Partner, koncept ověřený v zahraničí, představuje síť exkluzivních partnerských prodejen firmy Schüco, které zákazníkům z řad majitelů rodinných domků, bytů a bytových domů zajistí ucelený servis v oblasti hliníkových oken a dveří. Partnerským firmám členství přinese marketingovou propagaci a z ní plynoucí podporu prodeje. V září po ČR proběhne informativní Roadshow, kdy speciální Schüco Demotruck bude objíždět sídla partnerských prodejen a odborné i široké veřejnosti budou zástupci firmy Schüco prezentovat inovativní Schüco produkty i obecné benefity hliníkových profilů. Do budoucna se firma chystá koncept podpořit prezentací v showroomech a vzorových místnostech přímo u partnerů.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist