„Posílit povědomí o kvalitě hliníkových oken a dveří značky Schüco u privátních koncových zákazníků a nabídnout síť ověřených a spolehlivých prodejen je hlavním cílem našeho projektu Premium Partner,“ vysvětluje Petr Herynek, marketingový ředitel firmy Schüco International KG pro ČR. Premium Partner, koncept ověřený v zahraničí, představuje síť exkluzivních partnerských prodejen firmy Schüco, které zákazníkům z řad majitelů rodinných domků, bytů a bytových domů zajistí ucelený servis v oblasti hliníkových oken a dveří. Partnerským firmám členství přinese marketingovou propagaci a z ní plynoucí podporu prodeje. V září po ČR proběhne informativní Roadshow, kdy speciální Schüco Demotruck bude objíždět sídla partnerských prodejen a odborné i široké veřejnosti budou zástupci firmy Schüco prezentovat inovativní Schüco produkty i obecné benefity hliníkových profilů. Do budoucna se firma chystá koncept podpořit prezentací v showroomech a vzorových místnostech přímo u partnerů.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení