Procento lidí, kteří nakupují pekárenské výrobky podle značky, loni podle průzkumu GfK Czech vzrostlo meziročně z 21 % na 32 % v případě žen, u mužů z 9 % na 18 %. Nejznámější značkou pečiva v České republice je Delta, na druhém místě je Fr. Odkolek a třetí příčka patří značce Penam. "Očekáváme také další stabilní mírný růst prodeje cereálního chleba a pečiva. Nejprodávanějšími pekárenskými výrobky ale zůstanou tradiční chléb Šumava, rohlík a houska," doplňuje výše uvedené Jaroslav Pomp, ředitel pro vztahy s veřejností, United Bakeries.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se