"S další expanzí společnosti vyvstaly i nové nároky na vzhled a uspořádání nových prodejen. Proto jsme se rozhodli zmodernizovat koncept tak, aby odpovídal moderním trendům a přáním našich zákazníků. Prodejny budou nyní daleko světlejší a přehlednější. Vše bude přizpůsobeno tak, aby se u nás našim zákazníkům nakupovalo ještě příjemněji. Upravili jsme nejen vzhled, ale i uspořádání. Zákazníci díky tomu najdou vše požadované vždy rychle a bez potíží," říká marketingový ředitel společnosti OKAY Elektrospotřebiče, Luděk Kováč.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se