Pro toho, kdo nezná zákonitosti dnešního médii ovládaného světa, se zdá až neuvěřitelné, že mohla jedna událost, která neměla s ekologickým zemědělstvím vlastně nic společného, nastartovat poměrně vážnou kampaň proti biopotravinám v našich sdělovacích prostředcích.
Podle mého názoru se není čemu divit a pouze to potvrzuje, co již známe i z medializace politiky nebo šoubyznysu. Skutečné hodnoty nebo podstata informací jsou potlačeny a lidem se prezentují pouze povrchní průvodní jevy, které se dají sdělit ve zkratce a nevyžadují znalosti nebo hlubší úvahu. Na lidi se valí velké množství povrchních informací, ty jsou často smíchány s reklamou, se skrytou reklamou nebo se záměrnou manipulací. Většina lidí nemá čas si informace ověřovat a bohužel nepravdám a polopravdám věří.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



