Pro toho, kdo nezná zákonitosti dnešního médii ovládaného světa, se zdá až neuvěřitelné, že mohla jedna událost, která neměla s ekologickým zemědělstvím vlastně nic společného, nastartovat poměrně vážnou kampaň proti biopotravinám v našich sdělovacích prostředcích.

Podle mého názoru se není čemu divit a pouze to potvrzuje, co již známe i z medializace politiky nebo šoubyznysu. Skutečné hodnoty nebo podstata informací jsou potlačeny a lidem se prezentují pouze povrchní průvodní jevy, které se dají sdělit ve zkratce a nevyžadují znalosti nebo hlubší úvahu. Na lidi se valí velké množství povrchních informací, ty jsou často smíchány s reklamou, se skrytou reklamou nebo se záměrnou manipulací. Většina lidí nemá čas si informace ověřovat a bohužel nepravdám a polopravdám věří.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se