Je nárůst podílu baleného piva hrozbou pro pohostinskou kategorii odbytu piva a hrozí kvůli nárůstu prodeje lahvového piva, nyní i v PET lahvích, znehodnocení piva jako vysoce kvalitního a hodnotného mírně alkoholického nápoje?

Možnost rozšíření trhu pro pivo

Osobně jsem přesvědčen, že ne. Je to spíše naopak. Nárůst prodeje piva v lahvích a dalších inovovaných obalech poskytuje pivovarskému průmyslu možnost, jak rozšířit trh pro pivo. Tedy za pomoci zajímavého obalu pivo přivést i na místa, kam se klasická vratná lahev nebo sudové pivo nedostane. Zároveň tak lze pivo dále profilovat a rozšiřovat okruh jeho spotřebitelů i dosažitelnost. Tím můžeme účinně bojovat se současným fenoménem západní civilizace a vyspělých trhů obecně. Je jím pokles spotřeby piva v hospodách a barech, specificky pokles "slow food" restaurací, kde ke kvalitnímu jídlu točené chlazené pivo jednoznačně patří, doprovázený nárůstem "fast food" bister, kde na správně natočené pivo není čas a na vratné skleněné lahve není místo.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se