Celé čtyři měsíce pomáhaly ponožkové loutky Dobronožky od Kofoly vybírat peníze pro sdružení Loutky v nemocnici. Výsledkem je přes 0,5 mil. Kč vybraných na dobrou věc. Odezva veřejnosti přitom byla skvělá. Jenom během prvního týdne získaly Dobronožky na Facebooku 17 tisíc fanoušků, celkově si je oblíbilo přes 30 tisíc lidí. Za celou dobu kampaně měla stránka na Facebooku téměř 5 milionů zhlédnutí. Aukční stránky www.kofola-dobronozky.cz navštívilo 100 tisíc unikátních návštěvníků. „Dobronožčí kampaň jsme dělali s nadšením, protože byla pro dobrou věc,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly, a dodává: „Za čtyři měsíce se Dobronožkám podařilo oslovit tolik štědrých lidí, kteří se zapojili do tohoto projektu, ať už výrobou vlastní Dobronožky, dražbou v aukci, nebo nákupem Kofoly 0,5 l. Všem dárcům patří velký dík.“
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist