Celé čtyři měsíce pomáhaly ponožkové loutky Dobronožky od Kofoly vybírat peníze pro sdružení Loutky v nemocnici. Výsledkem je přes 0,5 mil. Kč vybraných na dobrou věc. Odezva veřejnosti přitom byla skvělá. Jenom během prvního týdne získaly Dobronožky na Facebooku 17 tisíc fanoušků, celkově si je oblíbilo přes 30 tisíc lidí. Za celou dobu kampaně měla stránka na Facebooku téměř 5 milionů zhlédnutí. Aukční stránky www.kofola-dobronozky.cz navštívilo 100 tisíc unikátních návštěvníků. „Dobronožčí kampaň jsme dělali s nadšením, protože byla pro dobrou věc,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly, a dodává: „Za čtyři měsíce se Dobronožkám podařilo oslovit tolik štědrých lidí, kteří se zapojili do tohoto projektu, ať už výrobou vlastní Dobronožky, dražbou v aukci, nebo nákupem Kofoly 0,5 l. Všem dárcům patří velký dík.“
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení