Shopper Marketing jako stále sílící aktivita světového i českého maloobchodu se po loňském úspěchu etabloval jako téma pravidelné výroční konference. Letošní ročník se uskuteční 27. 9. v pražském hotelu Olympik Artemis a přinese mimo jiné obohacení o problematiku rychle rostoucího fenoménu nakupování s pomocí internetu, včetně využívání sociálních sítí. Konference se koná s podporou zlatého partnera Ogilvy Action a odborného garanta GfK. Program je k dispozici na internetové adrese http://shopper-marketing.retailinfo.cz/, kde se lze i registrovat k účasti. Delegáti, kteří tak včetně platby učiní do 31. 8., mají možnost využít zvýhodněné podmínky pro “Early Birds”. Kontakt a podrobnější informace: Barbora Krásná (barbora.krasna@blueevents.eu).
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení