Shopper Marketing jako stále sílící aktivita světového i českého maloobchodu se po loňském úspěchu etabloval jako téma pravidelné výroční konference. Letošní ročník se uskuteční 27. 9. v pražském hotelu Olympik Artemis a přinese mimo jiné obohacení o problematiku rychle rostoucího fenoménu nakupování s pomocí internetu, včetně využívání sociálních sítí. Konference se koná s podporou zlatého partnera Ogilvy Action a odborného garanta GfK. Program je k dispozici na internetové adrese http://shopper-marketing.retailinfo.cz/, kde se lze i registrovat k účasti. Delegáti, kteří tak včetně platby učiní do 31. 8., mají možnost využít zvýhodněné podmínky pro “Early Birds”. Kontakt a podrobnější informace: Barbora Krásná (barbora.krasna@blueevents.eu).
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist