"Komunikovat s bankou by mělo být tak jednoduché, jako dýchat," je základní filozofie Air Bank (pod skupinou PPF), která minulý týden otevřela dveře novinářům do své první pobočky ve Školské ulici poblíž Václavského náměstí v Praze.

Agora koncept

Strukturu a interiér pobočky banka svěřila do rukou italské společnosti Crea International, která vytvořila "Agora koncept". Jak už samotný název napovídá, má tento koncept ztělesnit jednoduchost, transparentnost a otevřenost (Agora je název pro řecké shromaždiště, je symbolem svobody názoru). Air Bank se tak chce stát protipólem tradičních bank. Cílovou skupinou jsou tedy lidé, kteří už mají zkušenosti s jinými bankami a nejsou s jejich službami spokojení. Air Bank například nechce, aby se lidé cítili špatně, když banku navštíví v neformálním oblečení nebo s dítětem upatlaným od čokolády.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se