Největší česká letecká společnost ČSA spustila 1. srpna novou reklamní kampaň, kterou připravila agentura Rust Klemperer. Kampaň slibuje lety do východní Asie nebo do Austrálie. A patřičně vtipně na to upozorňuje v ulicích a dalších veřejných místech Prahy.
Přijdou ambientní média
Nová marketingová kampaň nese název "Létejte z Prahy na druhou stranu zeměkoule" a zaměřuje se na destinace v Asii, Africe, Středním východě nebo v Austrálii. "S první vlnou kampaně se budou moci setkávat čtenáři tištěných a on-line médií, chybět nebudou ani billboardy. V rámci druhé vlny, zahájené v polovině srpna, využijeme i netradičních médií a prvků kampaně," řekla Hana Hejsková, ředitelka komunikace a mluvčí ČSA.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.