Florbal je podle členské základny v Čechách už druhý největší sport, blíží se k 60 tisícům aktivních členů. A dále roste. Jeho potenciálu si všímají i sponzoři, v době prohlubující se finanční krize přidala Česká florbalová unie do svého poolu partnerů další silné jméno: po mladoboleslavské Škodovce, sázkové kanceláři Fortuna či karlovarské Mattoni podepsal šéf unie Filip Šuman smlouvu s Českou pojišťovnou.
Ta se stala titulárním partnerem florbalového poháru, který v těchto dnech startuje, a také reprezentace. "Florbal je čistý, dynamický sport s raketově rostoucí popularitou, proto jsme se s ním spojili. Hraje se na každé škole, a to zapadá do naší strategie podporovat sportující mládež," řekl Miroslav Vosyka z České pojišťovny.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.