Zhruba rok testuje česká agentura Confess Research spotřebitele téměř beze slova - respondentům snímá při sledování testované reklamy změny v mozkové aktivitě a změny v galvanickém odporu kůže a do toho oční kamerou sleduje, kam se zrovna spotřebitel kouká.

Náhlavní soupravu pro měření EEG je možné nasadit bez nutnosti použít gel, čímž se tato metoda stává oproti minulosti neinvazivní. Soupravu doplňuje oční kamera. Podmínkou je, aby se spotřebitel s tou "krásou" na hlavě neviděl - proto i obrazovky mají povrch, který obraz neodráží.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se