Jsme nezisková organizace, díky čemuž jsme schopni sehnat větší množství dobrovolnické práce, nicméně finančních prostředků nemáme nazbyt. Proto jsme se rozhodli přijít s konceptem reklamní kampaně, která by měla co největší dopad na naši cílovou skupinu a bude nás stát pouze lidskou práci. Cílem kampaně bylo přilákat nové hráče.

Východisko

Larpům se v Česku věnuje řádově již několik tisíc lidí, většinou fanoušků fantastických literárních žánrů. Ty jsme však oslovit nechtěli, stejně jako více než tisícovku našich stávajících účastníků. Naši propagaci tedy nemělo smysl směrovat po kanálech, které sledují účastníci larpů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se