Společnost Spar ČOS připravila pro své zákazníky další z řady exkluzivních věrnostních programů, který bude probíhat od 31. srpna do 6. prosince 2011 nebo do vyčerpání zásob. Spar ČOS má stejně jako společnost Tupperware společný cíl - potěšit zákazníka nákupem a zachovat potraviny v čerstvém stavu. Zákazníci retailera tak mohou díky novému věrnostnímu programu vybavit svoji domácnost kvalitními výrobky značky Tupperware za zvýhodněné ceny. „Předností nabídky obchodní sítě Spar ČOS je především nabídka kvalitního čerstvého sortimentu. Čerstvé zboží je náročné na skladování nejen v obchodě, ale také v domácnosti. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro výrobky značky Tupperware, díky kterým si potraviny uchovají svěžest a chuť mnohem déle,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel, Spar ČOS. „Věrnostní  nabídka zahrnuje také další pomocníky v domácnosti, a to výrobky na pečení nebo dětské výrobky,“ dodává.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist