Zákazníci společnosti Makro Cash & Carry ČR si nově budou moci objednat zboží přímo přes internetové stránky. Novou aplikaci podnik spustí během jednoho až dvou měsíců, uvedl to ředitel velkoobchodního střediska ve Zlíně, Richard Vodárek. Vybrané zboží si zákazník zatím může objednat e-mailem, faxem či telefonicky, společnost jim poté nákup doručí.
"Nově nebudou muset zboží takto složitě objednávat, ale použijí internetovou aplikaci. Vyklikají si tam zboží, které si chtějí objednat a my jim zboží doručíme," popsal Vodárek.
V uplynulých dvou letech Makro ve všech svých pobočkách vybudovalo expediční haly. V České republice nyní firma zajišťuje dovoz zboží až do domu nebo do provozovny pomocí zhruba stovky kamionů, v budoucnu se má jejich počet ještě navýšit. Služba je placená.
"Obliba této služby je stále větší. Většina našich zákazníků hlavně z větší vzdálenosti, tedy 50 až 60 kilometrů od Zlína, raději preferuje dovoz zboží, než aby museli jezdit k nám," poznamenal ředitel zlínského střediska Makro.
Společnost Makro Cash & Carry ČR, která je součástí Metro Group, v Česku provozuje 13 velkoobchodních center a dva provozy Drive-in. Podle tržeb patří mezi největší obchodní řetězce v zemi.
Zdroj: ČTK
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



