Před novou sezonou hokejové Tipsport extraligy, která začala o víkendu, vyzval mistrovský Třinec k vyčištění ledu od reklam, na kterých téměř není vidět puk a také si rýpnul do společnosti BPA sport marketing, která vlastní marketingová práva na nejvyšší soutěž, že by si Oceláři sami dokázali sehnat více peněz.
"Tak ať někdo přinese ty peníze, co garantujeme my," říká Antonín Charouz, majitel BPA, která ročně každému klubu pošle zhruba deset milionů korun. Za to má na všech stadionech vyblokované reklamní prostory, včetně několika velkých ploch těch na ledě.
"My to vidíme z druhé strany. Je to boj a rozhodně ne takový byznys, jak to zvenku vypadá. Nyní se na nás obrátily dva jiné velké sportovní svazy, ale za desetinu toho, co dáváme do hokeje. Nechci říct, jaké sporty, ale oba patří do šestky nejpopulárnějších," říká Charouz.
Hokejová extraliga je reklam plná. Jsou na ledě, na helmách, na betonech brankářů... Je vůbec ještě kam dál je dávat?
Vždycky se musíte podívat, co se ještě dá využít. Ale nikdo nevidí, že my také do extraligy investujeme. Kdo si myslíte, že zaplatil kamery do branek, software pro elektronický zápis či na delegování rozhodčích? Všechno BPA.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.