Obecně lze říct, že reklama umístěná na internetu není upravena žádnými zvláštními právními předpisy, a proto jako základní právní předpis platí zákon o regulaci reklamy (č. 40/1995 Sb.). Na tomto místě samozřejmě nemohu opomenout dva speciální právní předpisy, a to zákon o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), který upravuje reklamu zasílanou elektronickými prostředky, a zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání (č. 132/2010 Sb.), který upravuje product placement v rámci vysílání na internetu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se