Každoročně hledají práci noví absolventi, příprava brand manažerů a produktových manažerů probíhá také v rámci interních rozvojových programů v nadnárodních i ve velkých českých společnostech. Nezanedbatelné množství odborníků od roku 1993 prošlo systémem marketingového vzdělávání CIMA. A teoreticky má Česká republika v současné době pracovníky s téměř dvacetiletou praxí v marketingu. I přesto se v kuolárech marketingových konferencí debatuje o tom, jak kvalitní lidi na pozice "brand manažer" a "product manažer" získat a hlavně udržet. Podobné diskuse probíhají i mezi personalisty, mezi kterými panuje názor, že obsazení těchto manažerských pozic patří k deseti nejproblematičtějším.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se