Hned poté, co Petra Kvitová vyhrála letošní Wimbledon, se objevila na megaboardu v okolí pražské magistrály. Reklamu firmy Nike doprovázel silný titulek, že existuje jen jeden velký titul, ten příští. V ten moment se každému, kdo sledoval úspěch této nenápadné a skromné tenistky, musely před očima objevit emočně silné momenty, které provázely celé její vítězné tažení. Dojem z takové reklamy je samozřejmě výrazně jiný, než když se na billboardu objeví jakákoliv jiná světová sportovní celebrita i s obligátním sloganem Just Do It. Zahraniční sportovec nabídne pro Čechy jen velmi těžko stejně silný emoční rozměr a nebudou si ho, potažmo značku, kterou reprezentuje, spojovat s takto silným příběhem. Přitom schopnost dodávat značce příběh je tím, co odlišuje nejsilnější značky světa od těch ostatních.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se