Chcete-li si osvěžit paměť z dob Pana Vajíčka, není lepší způsob než pustit si oficiální propagační videa vysokých škol. Ve světle toho, v jaké cílové skupině chtějí vysoké školy lovit, je výsledná snaha bolestně úsměvná. Už označení "oficiální video" v popisku videí na YouTube je varovný signál - jedná se vesměs o více či méně dynamický prostřih pohledů na budovy, chodby, posluchárny, počítače, knihy a studenty - snad kromě různě vlezlého, obstarožního či jinak hůře stravitelného hudebního doprovodu (těžko říct, čím budoucí ekonomy osloví Dvořákovy Slovanské tance, případně disco v podání soukromého Bankovního institutu) postrádá tato audiovizuální komunikace veškerou odlišitelnost. Většina těchto dílek dosahuje několika stovek zhlédnutí, nekomentuje je téměř nikdo.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.