Mobilní aplikace budou v budoucnu nejen generovat zajímavý zisk (16 mld. dolarů od koncových zákazníků v roce 2012), ale také podpoří prodeje mobilních zařízení, posunou dále inovace a kromě jiného přispějí ke generování větších zisků z reklamy.

LOCATION-BASED SERVICES

Služby spojené s polohou uživatele mobilního telefonu se objevily s příchodem přístrojů s GPS modulem. Jde o marketingový hit, při oslovení reklamou je kontextem samotná poloha uživatele. Uživatelská základna těchto služeb bude v roce 2014 dosahovat půl druhé miliardy lidí. Kromě polohy je možné pracovat s dalšími údaji o uživateli (věk, vzdělání, preference).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se