Prostřednictvím jídelního lístku host obvykle napodruhé přichází do styku s identitou restaurace nebo hotelu - hned po logu na fasádě, případně po webových stránkách. Proto se také na podobu této tiskoviny vztahuje zásada jednotného vizuálního stylu (ustanovená v grafickém manuálu). Tato zásada předpokládá tedy správně použít logo hotelu, respektovat stanovené korporátní barvy (zvolené v souladu s barvami exteriéru a interiéru budovy), písmo, layouty a další prvky. Některé hotely mají dokonce celý jídelní lístek v grafickém manuálu detailně popsaný (příp. i lístek nápojový, snídaňový a další aplikace jako logem potištěné ubrousky atd.).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se