Jak se podle vás vlastně dělá marketing v hotelu? Hoteliéři hromadně přesouvají finance na propagaci z různých veletrhů na internet, je to rozumné?

Internet přináší velké změny v prostředí řízení mnoha oborů a hotelový byznys není výjimkou. Prezentace on-line přináší významnější zviditelnění se klientům a současně vyvíjí tlak na hoteliéry, aby dodávali avizované služby. Tím, že klienti stále více času tráví on-line a utrácí zde stále více financí, je přirozené, že se marketingové zdroje přemísťují z tradičních médií na internet.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se