Generace 50+ je jednoduše cílová skupina snů: má velkou kupní sílu a zajímá ji mnoho produktů. Dává přednost kvalitě a je orientována na servis. Vyhledává nekomplikované produkty a řešení problémů. Odměňuje výkon loajalitou a je velmi věrná značkám. Její nejslibnější vlastností ovšem je, že roste z roku na rok.

Mají na výběr?

Zejména v centrech měst je tato generace cennou cílovou skupinou pro naše obchody Perfetto," říká Karl-Heinz Dautzenberg, obchodní ředitel Karstadt Feinkost. Oslovují ji malými baleními výrobků, které jsou dělány na míru jednoa dvoučlenným domácnostem, stejně jako již předpřipravenými jídly, která obsahují všechny potřebné přísady.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se