Generace 50+ je jednoduše cílová skupina snů: má velkou kupní sílu a zajímá ji mnoho produktů. Dává přednost kvalitě a je orientována na servis. Vyhledává nekomplikované produkty a řešení problémů. Odměňuje výkon loajalitou a je velmi věrná značkám. Její nejslibnější vlastností ovšem je, že roste z roku na rok.
Mají na výběr?
Zejména v centrech měst je tato generace cennou cílovou skupinou pro naše obchody Perfetto," říká Karl-Heinz Dautzenberg, obchodní ředitel Karstadt Feinkost. Oslovují ji malými baleními výrobků, které jsou dělány na míru jednoa dvoučlenným domácnostem, stejně jako již předpřipravenými jídly, která obsahují všechny potřebné přísady.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



