V Česku jsme v době ekonomického poklesu očekávali, že budou růst prodeje privátních značek, nakonec se to ale zcela nepotvrdilo. Jaká byla situace u vás v Rakousku?
Částečně jsme tento vývoj pozorovali. Vidíme to v diskontech, které na privátní značky hodně sází. Ty v krizi získaly výrazně méně, než bychom mohli v době krize očekávat. Velký trend jsou nové privátní značky s přidanou hodnotou, například Plus, respektive Zielpunkt jako jeden z největších hráčů na trhu uvedl nedávno svou prémiovou značku. Nabízí nejen nízkou cenu, ale i vysokou kvalitu. Podobnou cestou jde také Billa či Spar. Tento trend postupně během letošního roku roste a další obchodníci se přidávají se svými značkami. Jsou to hlavně supermarkety, spíše než diskontéři.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



