V Česku jsme v době ekonomického poklesu očekávali, že budou růst prodeje privátních značek, nakonec se to ale zcela nepotvrdilo. Jaká byla situace u vás v Rakousku?

Částečně jsme tento vývoj pozorovali. Vidíme to v diskontech, které na privátní značky hodně sází. Ty v krizi získaly výrazně méně, než bychom mohli v době krize očekávat. Velký trend jsou nové privátní značky s přidanou hodnotou, například Plus, respektive Zielpunkt jako jeden z největších hráčů na trhu uvedl nedávno svou prémiovou značku. Nabízí nejen nízkou cenu, ale i vysokou kvalitu. Podobnou cestou jde také Billa či Spar. Tento trend postupně během letošního roku roste a další obchodníci se přidávají se svými značkami. Jsou to hlavně supermarkety, spíše než diskontéři.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se