Dosud se v souvislosti s reportingem hovořilo především o jeho kvalitě, která byla dekomponována na odpovídající kvalitu dat a kvalitu jejich zpracování. Společnosti se soustředily právě na tyto oblasti, ale výsledek často nenaplnil očekávání. Kvalitní reporting totiž ještě neznamená kvalitní informace. Ta je dána především věrohodností svého zdroje a reporting je jedním z těch nejdůležitějších. Za "důvěryhodný" jistě nelze označit například report vracející odlišné výsledky při zadání stejných parametrů, ani report, jehož obsahu jeho příjemce nerozumí správně, případně reporty popisující související jevy (například fakturaci, finanční pohyby a pohledávky), ale poskytující nesouvisející výstupy. Kdy tedy je reporting "důvěryhodný"?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



