V minulém čísle časopisu Finanční management jsme se zabývali výhodami a nevýhodami financování rozvoje podniků prostřednictvím "prvotní veřejné nabídky akcií" (angl. Initial Public Offering/IPO). Článek prezentoval dílčí výsledky empirického výzkumu, který byl v roce 2010 uskutečněn na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně ve spolupráci s Fakultou ekonomiky a řízení Univerzity Mikuláše Koperníka v Toruni. Cílem výzkumu bylo identifikovat faktory, které ovlivňují rozhodování podniků o realizaci IPO v podmínkách polského kapitálového trhu. V dnešním vydání vám představíme další zajímavé výsledky zmíněného výzkumu, konkrétně pak faktory, které ovlivňují okamžik realizace IPO, tj. její "načasování".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se