Nová technologie spočívá v tzv. horkém rozlivu nápojů přímo do plastových lahví i s kousky ovoce. Ty se v lahvi neusazují na dně, ale v nápoji plavou, jako je to třeba v případě nápoje s aloe vera, který Kofola v ČR vyrábí jako první. Není potřeba přidávat další konzervanty. Nová výrobní linka vyprodukuje podle slov Hany Novákové, PR manažerky společnosti, asi 14 tisíc lahví za hodinu. "Dnešní spotřebitel je vzdělaný a náročný, vyžaduje produkty bez přidaných látek," říká generální ředitel a zároveň majoritní vlastník společnosti Kofola Jannis Samaras. "Současné nejmodernější technologie umožňují zachovat trvanlivosti nápojů i bez konzervantů," dodává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se