Nedávno T-Mobile překvapil svým rozhodnutím nakupovat si některá média napřímo. Jde o důsledek nespokojenosti s prací mediální agentury?
Martin Jaroš (MJ): Rozhodně to nebylo myšleno jako útok proti naší agentuře, rozhodně nechceme odstřihnout Media-Com od 80 % toků investic. Jednoduše jsme se rozhodli sejít se se zástupci několika médií a pokusit se domluvit, zda bychom napřímo nemohli dosáhnout větší pružnosti, kreativity a i lepších cen. Podnět k těmto setkáním pak přišel spíše od zástupců médií samotných.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.