Novela zákona o České televizi zakázala vysílání reklamy na všech programech České televize vyjma ČT2 a ČT4, přičemž na ostatních programech se reklama může objevit v případě reklamy zařazené do vysílání programu v přímém spojení s vysíláním kulturní či sportovní události, je-li vysílání takové reklamy nezbytnou podmínkou k získání práv k televiznímu vysílání dané události. Rozsah reklamy na ČT2 a ČT4 zůstává shodný s bývalým rozsahem, tedy maximálně 0,5 % denního vysílacího času každého z těchto programů, přičemž vysílání reklam nesmí v době od 19.00 do 22.00 hodin překročit 6 minut v průběhu jedné vysílací hodiny na každém z těchto programů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se