Nejdříve je třeba se smířit s neobratným výrazem PRODUKT pro účty, úvěry, karty a další bankovní služby. Na tento překlad z angličtiny jsme si již v Česku sice zvykli, ale nelíbí se mi, protože o klasické produkty nejde. Jejich vývoj však průmyslové postupy často připomíná.

PIONÝRSKÉ A "NOVÉ" ČASY

Nezapomenu, jak jsme vyvíjeli jedny z prvních internetových stránek pro bankovní transakce a přeli jsme se kvůli očekávanému chování uživatelů, termínům, ale i kvůli barevným odstínům na finálních stránkách. Moje poslední zkušenost je z prezentace jedné velké asijské banky, která svůj rozvoj postavila na designech platebních karet. Zaměřili se tak na tzv. generaci Y, pohybující se v univerzitních městech a obchodních centrech. K tomu vybudovali úplně nové pobočky, které spíše připomínají prodejny cédeček.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se