Nejdříve je třeba se smířit s neobratným výrazem PRODUKT pro účty, úvěry, karty a další bankovní služby. Na tento překlad z angličtiny jsme si již v Česku sice zvykli, ale nelíbí se mi, protože o klasické produkty nejde. Jejich vývoj však průmyslové postupy často připomíná.
PIONÝRSKÉ A "NOVÉ" ČASY
Nezapomenu, jak jsme vyvíjeli jedny z prvních internetových stránek pro bankovní transakce a přeli jsme se kvůli očekávanému chování uživatelů, termínům, ale i kvůli barevným odstínům na finálních stránkách. Moje poslední zkušenost je z prezentace jedné velké asijské banky, která svůj rozvoj postavila na designech platebních karet. Zaměřili se tak na tzv. generaci Y, pohybující se v univerzitních městech a obchodních centrech. K tomu vybudovali úplně nové pobočky, které spíše připomínají prodejny cédeček.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



