Firmy si uvědomují, že jejich úspěch je založen na produktivitě zaměstnanců a pociťují, že je nutno hledat i na jiných trzích než lokálních, aby tak našly ty správné talenty a taktéž aby byly schopny konkurovat v současném mezinárodním obchodním prostředí. Ochota cestovat, přestěhovat se za zaměstnáním se stává horkým tématem a klíčovou prioritou pro mnoho firem. Všechny společnosti hledají nové talenty na mezinárodní úrovni. V této souvislosti však nesmíme opomenout postoj uchazeče o zaměstnání, zejména to, zda uvažuje o možnostech dojíždět, či se přestěhovat za svým budoucím zaměstnáním.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se