Interaktivní instalace, která byla představena při příležitosti uvedení nových fotbalových bot adiZero F50 miCoach od značky Adidas, umožňuje spotřebitelům s předstihem objednávat nové boty na základě opravdového sci-fi zážitku.
VFW využívá dotykové obrazovky a dokonalého 3D obrazu v reálném čase, umožňujících zákazníkům vybrat si obuv na virtuálním regálu. Kopačkou mohou i otáčet a prohlédnout si ji tak z několika úhlů, přiblížit si ji nebo si prohlédnout propagační video. Poté si zákazníci mohou boty s předstihem objednat prostřednictvím tabletu ovládaného prodavačem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.