Druhé kolo prodeje vstupenek na fotbalové mistrovství Evropy v Polsku a na Ukrajině v pondělí začalo a velký zájem způsobil problémy se serverem. Pro Českou republiku je na každý zápas k dispozici zhruba 3700 vstupenek. O ty se lze hlásit až do konce února na oficiálních stránkách uefa.com.

Ovšem zaregistrovaní uchzeči o vstupenky nevydrželi čekat a snažili se využít hned první šance, jak získat vstupenky. Jejichž majitele bude při předpokládaném převisu poptávky UEFA losovat.

První kolo prodeje proběhlo už na jaře, kdy si zájemci mohli koupit vstupenky, aniž věděli, jaké týmy v utkání nastoupí. Přesto se prodala zhruba třetina z 1,5 milionu všech vstupenek, když zájemců bylo dokonce přes 12 milionů.

Druhá třetina vstupenek (448 tisíc) byla puštěna do prodeje v pondělí, deset dní po rozlosování šampionátu. Každá z účastnických zemí má pro své zápasy k dispozici šestnáct procent kapacity stadionu. Z toho 3000 vstupenek dostala pro své potřeby Fotbalová asociace České republiky, zbytek z kvóty pro Česko (zhruba 3700 vstupenek) bude prodávat přímo UEFA na svých webových stránkách. Pokud bude zájemců víc než vstupenek, což se očekává, bude v březnu UEFA fanoušky losovat.

Zájemci o vstupenky mohou využít i služeb cestovních kanceláří Fotbal Travel a Slantour, které uzavřely spolupráci s pořadateli šampionátu a mají k dispozici zhruba 200 vstupenek na každý zápas. V rámci podpory cestovního ruchu však mohou prodávat vstupenky pouze v balíčku s dopravou a ubytováním.

Cena vstupenek se pohybuje od 30 do 120 eur na zápasy ve skupinách až po 600 eur za nejlepší místa na finálové utkání.