Nově Airbank a Zuno Bank, předloni už mBank - trend otevřené, vstřícné a přátelské komunikace značek vůči spotřebitelům objevuje už i bankovní sektor. Přitom inspiraci hledají vesměs u Vodafonu, který svůj přívětivý přístup zdědil již z časů Oskara. Zajímavé na případu Vodafonu, který se s oblibou prezentuje jako nejférovější a nejpřátelštější firma, je, že zákazníci díky jeho vstřícné komunikaci často neřeší, zda tomu tak ve skutečnosti doopravdy je. Zákazníci totiž často vnímají firmy spíše podle toho, jak komunikují, než podle úrovně samotných služeb. A proto se právě posedlost firem zalíbit se zákazníkům promítá do vzniku firemních oddělení, která zodpovídají za "zážitek se značkou", tzv. brand experience.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se